Go Beyond individuālo projektu starpprezentācijas

23. maijs iezīmēja trešo ceturtdaļu Go Beyond programmā, kas atspoguļojās kā individuālo projektu starpprezentācijas. Tas ir lielisks brīdis, lai katrs jaunietis paskatītos uz jau paveikto un nākamajiem soļiem līdz izlaidumam. Vakara gaitā 11 programmas jaunieši prezentēja savus projektus. Lai katrs iegūtu jaunu padomu vai skatapunktu, pasākuma neatņemama sastāvdaļa bija pieredzējis ekspertu panelis:

  • Kristiāns Līcis, Go Beyond dalībnieces Elīnas mentors un vairāku uzņēmumu īpašnieks un dibinātājs, dalījās ar savu līdzšinējo pieredzi pārdošanā un tipiskākajām produkta veidošanas kļūdām;

  • Anna Peipiņa, Go Beyond absolvente un galda spēļu “Brain Games” mārketinga vadītāja, uzdeva jautājumus, kas saistījās ar “lielās bildes” redzējumu projektā;

  • Kristīne Zaksa, sertificēts koučs, vairāku augstskolu lektore un “Radošuma pils” valdes locekle un trenere, atbalstīja un uzmundrināja jauniešus, un aicināja iztēloties nākotnes situācijas, lai sajustu papildus motivāciju strādāt pie idejas īstenošanas;

  • Jānis Libeks, Go Beyond dibinātājs, “Tālavas sirds” līdzīpašnieks, kurš ikdienā darbojas ar investīciju piesaisti, uzdeva jautājumus par jau paveikto, lai pārliecinātos, ka jaunieši virzās īstajā virzienā.

Eksperti dalījās ar vienkāršām, bet katram jaunietim noderīgām atziņām un padomiem šajā projektu veikšanas laikā. Kāds koncentrējās uz izstrādes detaļām, aizmirstot projekta galveno domu, citam bija nepieciešams iedrošinājums un apstiprinājums, ka līdz šim paveikts ļoti daudz, vēl kādam tika ieteikts padomāt par projekta ilgtspēju.   

DSC_9311.jpg

Uzsākot individuālo projektu posmu, katrs jaunietis izvēlējās veikt tādu projektu, ko pats visvairāk vēlējās pamēģināt izdarīt. Jau tagad redzams, ka:

  • Dārtai Kamillai Kambalai būs izstāde uz savas automašīnas, lai aktualizētu un padarītu saprotamākas Pasaules Ekonomikas foruma publicētās TOP 10 pieprasītākās konkurētspējas prasmes nākotnē;

  • Marta Muižniece popularizēs un īpaši pārdos Latvijas mājražotāju un mazo uzņēmumu produkciju skaistās dāvanu kastēs “Bur”;

  • Signei Džuljetai Ziediņai pārdos tamborētas mazuļu čībiņas zem zīmola “Kurpītes”;

  • Paulai Cukurai būs diskusiju platforma, emuārs “liber populus” par demokrātijas jautājumiem, lai veicinātu sabiedrisko domu;

  • Elfa Kalniņa vadīs “Nevajadzīgo lietu vietu” Bauskā, kur cilvēkiem kopīgiem spēkiem iespēja rūpēties par tīrāku nākotni.

  • Unai Arbidānei būs mākslas izstāde “Savienojums”, kuras galvenie autori būtu bērni no bērnu nama “Imanta";

  • Lelde Gusta vedīs cilvēkus ekspedīcijās caur stāstiem, sarunām, pieredzi, emocijām ar savu kompāniju “REAL LIFE TOURS”;

  • Sindija Bora veiksmīgi pārdos sukulentu dekorus zem zīmola “Flower Kid”;

  • Elīna Peiseniece iemācīs cilvēkiem viegli apgūt adīšanas prasmi ar mājaslapas “AdiTu” palīdzību;

  • Anitai Olavai būs jauns zīmols “ALSO”, kas būs dažādu produktu klāsts, kas veidoti no pārstrādātām vecām grāmatām;

  • Raivo Vilcāns vadīs biedrību “Nepieciešams”, kas palīdzēs cilvēkiem ikdienā vieglā veidā atrast un griezties pēc nepieciešamās sociālās palīdzības.

DSC_9302.jpg

Vakara noslēgumā Go Beyond sadarbības partneris PwC Latvija paziņoja 3 finālistus, kas 7. jūnijā kafejnīcā “Spiikiizi” prezentēs savas idejas, un viens no tiem iegūtu 350 EUR atbalstu sava individuālā projekta izstrādei. Vēlam veiksmi Unai Arbidānei, Leldei Gustai un Dārtai Kamillai Kambalai!

DSC_9338.jpg
Dāvids Pavlovs